Kadi Haamer
Julie Hansen
Jõustatud enesetõlge Theodor Kallifatidese keelememuaaris „Veel üks elu“ („Ännu ett liv“)
Cornelius Hasselblatt
Sajand hiljem. Mida Noor-Eesti tegi ja mida ta ei teinud
Kas
"balti kirjanik" on olemas?
Ivo Heinloo
Flanöör
nõukogude provintsipealinnas. Üks vaatenurk Peeter Sauteri romaanile „Indigo”
Sirel Heinloo
Seesama romaan? Jaan Kaplinski „Seesama jõgi“ teisel pool
Läänemerd
Jaan Kaplinski loomingu rootsi retseptsioon ja maailmakirjanduse välja avaldumine
Rein Heinsalu
Postmodernistlikke jooni eesti noore režissuuri lavastustes
1969–1975
Juhan Hellerma
Kuidas ennastnäitav nähtavale tuua? Husserl ja Heidegger fenomenoloogia alustest
Tiit Hennoste
Johannes Semper hobusega. Avangard, takerduja tehnika ja looduse vahel
Ben Highmore
Esteetiline on oluline: kirjutamine ja kultuuriuuringud (Teooriavahendus)
Mirjam Hinrikus
J. Randvere „Ruthist” - eesti kirjandusliku dekadentsi ühest
esimesest näitest
Rutt Hinrikus
Eesti
autobiograafilise kirjutuse kujunemisest 18. sajandist Teise maailmasõjani
Gustav
Maltsa käsikirjast (Arhiivileiu saateartikkel)
Maarja Hollo
Meie
saarelt Mnemosyne juurde. Saar kui omaelulooline kujund Bernard Kangro
loomingus
Mälukultuur ja moraalne tunnistus: Teise maailmasõja
mäletamine Bernard Kangro Tartu-romaanides
Lepapuise Pegasusega Rooma poole. Bernard Kangro käsikirjast
„Sõit Rooma” (Arhiivileiu saateartikkel)